Plötsligt händer det, men inte fan vann jag på triss inte.

Jag blir alltid sjuk när det är som olämpligast. En vecka kvar i skolan och jag får halsfluss. Ligger här i sängen och är för, jag vet inte, men kan iallafall inte somna.

Pappa och jag drog oss till sjukhuset och det visade sig vara halsfluss. Vi åker till Apoteket för att ta ut antibiotika. Vi kommer dit och får ställa oss i kö. Jag började känna mig väldigt matt och vi kommer äntligen fram till kassan. Jag känner att jag bör sätta mig ner. Sen svimmar jag. Pappa bär mig till ett hörn bäst jag får ligga med benen högt. Han hämtar bilen och jag ligger kvar där, som en annan uteliggare. Kom hem sen till slut och tog febern, den låg uppe på 40 grader igen. Nu ska jag trycka i mig, så gott det går, lite hallonkräm.
Hoppas ni mår bättre än jag! Kram


Kommentarer
Postat av: emmaaa

Usch lillafinis <3 KRYAAAAA

2012-06-12 @ 16:35:37
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0