Nu när man har tiden

Ni får inte tro att min OTROLIGT fula header ska vara där för evigt. Vet bara inte hur man ändrar. Emma kanske vet. Fattar inte ens när det blev understrucket? Det bara blev så.

Har haft en underbar helg. Klassfest som var mysig, häng med finisar och även söndagsflöt med Ihrfält. Hoppas denna vecka blir bra den med. Förmodligen blir det Linköping med Alma och Ebba på torsdag. Och juste, ska ju klippa mig på onsdag också. Page blir det, är så fruktansvärt trött på mitt sitna helveteshår.

KOM PRECIS PÅ ATT FRUGAN KOMMER HEM FRÅN AMERIKAT. Fy fan vad jag saknar den puddingen.

Kunde inte beskriva det bättre själv

 


Kommentarer
Postat av: emmaaa

Haha älskar er knäppisar <3

2012-06-18 @ 14:54:14
Postat av: Brallis

Sitter och får tårar.

Lövning you, är på svensk mark nu

2012-06-19 @ 10:55:03
Postat av: classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad

Svar: Tack! Kul att du gillar den!
Fanny Björklund

2012-06-19 @ 13:41:20
URL: http://classeslillablogg.wordpress.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0