Frihetomenveckaråå

Emma tyckte jag skulle blogga. Inte bara det, utan göra detta till en modeblogg? Med outfitter och annat trams. Får väl se vad det blir av detta. Först måste jag ändra designen för detta ser ju förjävligt ut.

Har haft det väldigt fint de senaste veckorna. Skolan har gått förvånarnsvärt bra, nästan att jag inte är värd det, kan man tycka. Måste göra lite mer påföljande inlägg, måste ju sammanfatt mina senaste veckor varje gång jag bloggar för att jag, just, aldrig bloggar.

Sommarlov om en vecka, och det känns underbart. Fina planer framöver. Ekonomimys och sommarstugebesök, titta på kattungar och spontanhäng.

Förövrigt har jag spillt apelsinjuice över tangentbordet och mina tangenter är därför väldigt tröga och det knastrar när jag skrver. Men vad gör det om hundra år?

Puss



Två fina middagar med det såkallade "ekonomigänget", har varit extraordinära!




AGNES SOM ÄGER PÅ ATT RIDA!



Spontanhäng och lite lek i en lekpark med linnea erm!



Snart flyger denna brutta till USA, kommer sakna tösen. Men som tur är kommer hon tillbaka.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0