Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna

Tjaaaaaaaaaaa. Hemkommen från en motiverande (?) springtur. Med musik i öronen såklart. Dansar nu omkring här i huset till högsta volym. Det pirrar i kroppen, för jag saknar, att dansa med er. Ohhhhhhhhhhhhhhhh så här mycket längtar jag. Ohhh

Har fått mycket komplimanger på sista tiden. Mm det är kul, mysigt och jag blir glad. Tack.
Dagens var nog ändå när en lärare kommer fram och "du ser så harmonisk ut Fanny, glad och ler alltid". Kul att det märks, för jag menar, intryck spelar roll, tror jag iallafall.

Mmm jag är så glad nu, så nöjd. Jag har så fina vänner omkring mig. Ni sätter guldkant på min tillvaro! Vackra, intelligenta och omtänksamma.

Min text blir lite hoppig, men men, åhåhphå vad jag ska vara positiv och glad nu!! Att är ju för fan kul. Till och med kemin. Tror jag kommer ångra att jag skrev detta imorgon på kemin men WHATAAAAA HELL!!! Livet eger, jeeaj.

Pusssssssss

Heheh, Alice darling, hoppas du inte tog illa upp av mitt lilla bussms. Älskar dig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0