Varning för ett ganska så jobbigt inlägg.

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heheh. Kollar inte in min statistik- känns lite föööör generande de där azzå.. Överenergi? JA. 10 koppar kaffe? JA. NU äre lov, gött. det är u man ska hinna med allt det där man inte hinner med i veckan, i vanliga livet. Har förövrigt varit extremt produktiv denna vackra lördagsmorgon. YEY <3 Har börjat på labrapport och fysik osv osv osv osv Detta inlägg känns extremt onöfigt och jobigt, så jag bord sluta men nej. jag. vill. inte. FÖR DET ÄR MIN TÖNTIGA BLOGG. HA HA. Är förjävla trött på vinterhelvetet. Det kan fan i mig dra till helvetets jävla pissgrotta. Gömma sig där i sin forever alone-ensamhet och aldrig sticka ut sin fula jävla näsa igen. DRAAAAAAAAAAAAA. fy fan in i helvete vad jag svär för jävla in i helvete mycket. Ska försöka va trevlig och snel mot mina kåmpizar känner jag. Kommer sakna er på lovet <3. Jag har humörsvängningar och aggretionsproblem. herrå .


Spyr på mitt inlägg och går och gör något viktigare. som att skriva ett lite mer mognare inlägg? Herå p12, Hej 16 snart 17 år.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0