Meloner

Idag gjordes Linköping med Ihrfält. Roligt och en hel del tvivel om vilka tröjor som var värda att inhandla. Jag kom iallafall hem med två Ganttröjor. När vi står där i en märkesbutik, nämner inga namn, och velar utanför provhytterna om en tröja som var fin och värd, antar jag, för fanny köpte den sen. Iallfall, fanny står och speglar sig, och jag sneglar mot kassan. När vi gick in i butiken noterade vi att de jobbade en rätt så snygg manlig expedit i tjugoårs åldern. Så glo lite är ju inte fel. Sedan hör jag hur han viskar något till den andra expediten, ca 50 år, och den äldre upprepar konstigt nog ganska högt, "stora bröst?!, jaa faan". Den yngre killen nickar och den äldre säger "big tits". Och där stod jag, gloendes som en jävla fisk, började bubbla, av skratt då alltså. Drar igen fannys "gardin" till provhutten och drar in i min egen. Fanny undrar väl vad fan jag håller på med som garvar i min provhytt. Hon som varit ovetandes hela tiden. Jag förklarar ju senare och Ho kan ju inte heller hålla sig för skratt. Asså bara uttrycket, dööööööör. Big tits. Jo jag tackar. Love life ibland asså. Annars gjorde Alice Malmberg min dag. Tack för att du berättar dina galna upplevelser för mig. Fan bäst asså.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0