Jag skulle dig

Inser att jag inte gjort ett inlägg sen förra lovet, och nu är det lov igen. Har inte gjort något på de senaste dagarna, jo ätit påskgodis, fyfan.

Ändå, har mycket hänt de senaste månaden. Jag har gått med i MUF,hunnit med att fylla 17, haft en fest med fina vänner och tabbat mig på det senaste matteprovet.
Jag är lycklig, jag är glad, jag svävar på moln. Ni mina fina, är underbara. Finner inga ord för hur mycket jag behöver er. Hur jag suger musten ur er, och hoppas jag ger tillbaka lika mycket. Fina pinglor.

Jag har även insett att inget spelar roll, det finns så mycket saker jag skulle vilja göra. Som jag SKA göra. Och ahaha älskar att tänka random grejer, flina och komma på att man nog ser ut som ett mongo. Denna tanke: tänk om det är på andra april man luras egentligen och inte första, för tänk om vi är lurade ända från början? Att vi är lurade att lura andra på första april. Hahahah

Samhällen, kan ta sitt liv, bryr mig inte. Fyfan asså, ångest på den. Vi ska skriva ett stort arbete och jag har valt något jag inte vet ett skit om, nämligen övervakningssamhället.

Jag vet, att jag kan verka dryg, att folk gärna tror det. Men så är inte fallet och det är intressant när folk inser det och så :))) har också hört att "jag har börjat bli trevlig" Ahahah, älskar det! Finns inget roligare än folks förutfattade meningar.

Hej då, jag hatar att vakna upp till en oplanerad dag


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0